2026 års seniorträffar presenteras här:
Lördag 19 september – kom och fira Kurres minnessegling o Paketsegling.
Samling kl 13 på hamnplanen där vi hejar på seglarna – Le Mansstart!
Ljugarbänken bärs fram, grillen tänds för lunch, mingel, knoptävlingar osv.
Seglardagen avslutas i klubbhuset med prisutdelning, Gäddisvisan och klubbmästarens ärtsoppa (måste upplevas).
Tisdag 3 november då ses vi kl 14 på en restaurang med smarriga räkmackor.
Vi testar nu mackor runt Slussen och återkommer med mer exakt adress.
Alla gäddisseniorer hälsas välkomna.
Väl mött!
Boka in – hoppas att vi ses på höstens seniorträffar.
Hälsningar från Johnne och Gun
PS: Vill du testa om takterna sitter i och vill ha gastplats 19/9 kontakta Gun via mejl eller SMS till 0704419194.
Skepp o´hoj! Fram för mera skoj!

